Corona protocol Tandartspraktijk Voorhof

Vanwege de situatie rondom het Coronavirus is de praktijk tijdelijk gesloten tot een nog nader te bepalen datum, maar ten minste tot 13 april 2020. Wij volgen hierin het advies van de gezamenlijke mondzorgkoepels (ANT, KNMT, NVM en ONT) en geven hiermee gehoor aan het advies van het RIVM om sociale contacten te beperken.

Bekijk hier de dagelijkse corona-updates van het KNMT, de beroepsorganisatie van tandartsen, orthodontisten en kaakchirurgen in Nederland.

Wat betekent dit voor u?

• Als u een afspraak heeft staan binnen de komende twee weken bij Tandartspraktijk Voorhof BV dan bellen wij u om deze te verzetten naar de maand april. U hoeft ons niet te bellen. U wordt door ons gebeld.
  • In het geval van spoed kunt u ons natuurlijk bellen*.

Wij zijn van maandag tot donderdag telefonisch te bereiken tussen 09:00 en 12:00.

Wat is spoed?

– Trauma
– Zwelling in de mond inclusief koorts
– Afgebroken tand of kies waar u pijn van heeft
– Acute heftige tand- of kiespijn
– Nabloedingen (na het trekken van een tand of kies)

Voor tandheelkundige spoedgevallen buiten onze reguliere openingstijden kunt u bellen met: 015 213 40 40. Of met de dienstdoende kaakchirurg 015 2604213. Of neem contact op met de huisartsenpost 015 2511930.

Heeft u symptomen van het coronavirus?

Mocht u symptomen van het coronavirus hebben én een acute tandheelkundige klacht: Neem dan eerst contact op met de praktijk en kom niet zelfstandig naar de praktijk i.v.m. het voorkomen van verdere verspreiding van het coronavirus.

Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip.

error: